نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

آرین ابنیه سحر

آرین ابنیه سحر طراح و مجری پروژه های فضای سبز و زیباسازی داخل و خارج کشور، تولید کننده انواع جدول، کفپوشهای ویبره ای فانتزی، بزرگترین تولید کننده سنگ مصنوعی سمنت پلاست، راه اندازی خط تولیدسمنت پلاست با تضمین یکسال خرید و صادرات

آرین ابنیه سحر
آرین ابنیه سحر

آرین ابنیه سحر

  • طراح و مجری پروژه های فضای سبز و زیباسازی داخل و خارج کشور
  • تولید کننده انواع جدول، کفپوشهای ویبره ای فانتزی
  • بزرگترین تولید کننده سنگ مصنوعی سمنت پلاست
  • راه اندازی خط تولید سمنت پلاست با تضمین یکسال خرید و صادرات
  • محصولاتی متفاوت با کیفیت بالا مخصوص آب و هوای گرم و شرجی و سردسیر
  • ضد شوره ، رسوب و مقاوم دربرابر رطوبت
  • تولید کننده سنگهای بتنی ( صاف ، آنتیک ، مدرن ، شومینه ، کف نما ، جدول ، آبراه و ... )

شرکت آرین ابنیه سحر

تولید کننده سنگهای بتنی شمال : صاف ، آنتیک ، مدرن ، شومینه ، کف نما ، جدل ، آبراه ، پله و ... در ابعاد و رنگهای متنوع با کیفیت و دوام فوق العاده میباشد. سنگهای تولیدی این شرکت از مواد زیر تشکیل شده است :

سنگ دانه : سنگ دانه های استفاده شده از دانه بندی سنگ های آذرین ( کوارتز ، سیلیس ، چینی کریستال ) تهیه میشود که بالاترین نوع سنگ در دنیا از نظر مقاومتی و رنگ پذیری میباشد.

رنگ دانه : تمامی رنگهای الوان استفاده شده از پیگمنتهای ساخت شرکت بایرن آلمان میباشد که در بازارهای جهانی مقاوم اول را دارا میباشد و برای رنگ پذیری ، مقاومت و تغییر ناپذیری 200 سال گارانتی را داراست.

مواد رزینی : این مواد که زیگو جت نامیده میشود صد در صد طبیعی بوده و در هر شرایط و با هر محیطی در دنیاسازگار میباشد. بطور مثال برودت 60 درجه زیر صفر و گرمای 680 درجه بالای صفر را تحمل نموده و سیال میباشد که از آلمان تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های منحصر به فرد تولیدات آرین ابنیه سحر

  1. نصب آسان
  2. برش آسان
  3. استحکام بسیار بالا در تمامی موارد کاری
  4. مقاوم در برار باران های اسیدی
  5. مقاوم در برابر محیط های مرطوب ، خشک ، گرم و سرد با قابلیت ساب و پرداخت
  6. وارانتی شکستگی و ضایعات کالا از مبدا تا مقصد در هر نقطه از دنیا

لازم به ذکر است که میزان قطر سنگهای ساخته شده در تمامی موارد کاری در هر سنگ و تعداد بالا برابر تقاضای مشتری عرضه میگردد.

اطلاعات تماس با آرین ابنیه سحر

مطالب مرتبط :
آرین ابنیه سحرسمنت پلاستطراحی فضای سبزمشارکت در ساختسنگ آنتیکشومینهسنگ مصنوعیصادرات سنگ مصنوعی

سازه سازان یزدان پاکنسیم سرد آرارات

بازسازی خانه در قلهک
بازسازی خانه در قلهک

اگر قصد بازسازی خانه در قلهک را دارید، بهترین و مجربترین کارگروه های بازسازی خانه را استخدام کنید، در هزینه های خود سرفه جویی کنید و با کیفیت ترین اجرا را تحویل بگیرید !

بازسازی خانه در شهرک غرب
بازسازی خانه در شهرک غرب

اگر قصد بازسازی خانه در شهرک غرب را دارید، بهترین و مجربترین کارگروه های بازسازی خانه را استخدام کنید، در هزینه های خود سرفه جویی کنید و با کیفیت ترین اجرا را تحویل بگیرید !

بازسازی خانه در محمودیه
بازسازی خانه در محمودیه

اگر قصد بازسازی خانه در محمودیه را دارید، بهترین و مجربترین کارگروه های بازسازی خانه را استخدام کنید، در هزینه های خود سرفه جویی کنید و با کیفیت ترین اجرا را تحویل بگیرید !

عایق رطوبتی استخر
عایق رطوبتی استخر

نانوپول بهترین و مناسبترین عایق برای آب‎بندی استخرهای بزرگ و کوچک، حوضچه و آبنما با کارآیی و عملکرد بسیار بالا- نانوپول را میتوان با کنیتکس پاش یا قلم موی رنگ پلاستیک اجرا کرد!

کناف ضد آب
کناف ضد آب

کناف ضد آب محصول جدید نانوشیلد است که برای محیط های خیلی مرطوب مثل دیواره داخلی استخر، جکوزی و سرویس های بهداشتی عمومی قابل استفاده می باشد. کناف ضد آب دارای مزایای عالی همچون سبکی، حمل آسان، اجرای سریع و دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است.

بازسازی خانه در مهران
بازسازی خانه در مهران

اگر قصد بازسازی خانه در مهران را دارید، بهترین و مجربترین کارگروه های بازسازی خانه را استخدام کنید، در هزینه های خود سرفه جویی کنید و با کیفیت ترین اجرا را تحویل بگیرید !

بازسازی خانه در زعفرانیه
بازسازی خانه در زعفرانیه

اگر قصد بازسازی خانه در زعفرانیه را دارید، بهترین و مجربترین کارگروه های بازسازی خانه را استخدام کنید، در هزینه های خود سرفه جویی کنید و با کیفیت ترین اجرا را تحویل بگیرید !

محافظ سنگ نما
محافظ سنگ نما

محافظ سنگ نانوشیلد محصولی است بادوام که نمای ساختمان شما را چه از جنس سنگ یا آجر، در برابر تغییرات جوی و شوره زدن محافظت می کند. علاوه بر این سطح سنگ یا آجر نما را کاملا آب بندی نیز می نماید.

آرین ابنیه سحر

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !