نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

باربری پیام شمس

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت تماس با باربری پیام شمس فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. سایر شماره تلفنهای مندرج در سایت ارتباطی با باربری پیام شمس ندارند.

باربری پیام شمس
باربری پیام شمس

اطلاعات تماس با باربری پیام شمس

  • آدرس : تهران، منطقه 16، خیابان شوش، حدفــاصل میدان هرندی و سه راه خیام، پشت باسكول برقی، جنب باربری شاهین، باربری پیام شمس
  • کدپستی : 1188675515
  • صندوق پستی : 11886
  • زمینه فعالیت : باربریو حمل و نقل کالا و بار




تلفن : 02155304369 - 02155304380



زمینه فعالیت : حمل و نقل بار و كالا

کاربر گرامی لطفا قبل از هر گونه اقدامی از صحت اطلاعات تماس این صفحه مطمئن شوید. مطالب مرتبط با این صفحه از سطح وب ( اینترنت ) گردآوری شده است و ممکن است ( بندرت ) برخی از اطلاعات اشتباه و یا تغییر کرده باشد.

در صورتیکه با اطلاعات نادرستی در این صفحه و در رابطه با باربری پیام شمس مشاهده نمودید جهت تصحیح اطلاعات از طریق فرم مشاوره ما را در جریان بگذارید.

بازدیدکننده گرامی و کاربران محترم !

تنها شماره تلفن های مندرج در این صفحه متعلق به باربری پیام شمس است. لطفا از اشغال سایر شماره تلفنها خودداری فرمایید !!


تلفن : 02155304369 - 02155304380

پیوندهای مرتبط :

توجه : پیوندهای زیر ارتباطی با موسسه حمل و نقل و باربری پیام شمس ندارند.

مطالب مرتبط :
باربریباربری بین شهریحمل و نقل بین شهریباربری تهرانباربری پیام شمسباربری در تهراناتوبار تهرانباربری شوشباربری خیابان شوش

شرکت خدماتی پاک اندیشانباربری شاهین

وانت بار جردن
وانت بار جردن

وانت بار و نیسان بار در محدوده جردن جهت حمل و نقل شهری و بین شهری آسان و سریع وسایل و اثاثیه شما با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تنها با یک تماس در خدمت شما خواهد بود. برای جابجایی اثاثیه و وسایل خود از وانت بار تلفتی جردن استفاده نمایید.

باربری محدوده کیانشهر شمالی
باربری محدوده کیانشهر شمالی

باربری در محدوده کیانشهر شمالی تهران با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط بهترین شرکت باربری تهران با بیش از 30 سال تجربه و رزومه درخشان. کارگر باربری، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و ماشینهای مجهز اسباب‎کشی، باربری و حمل‎و‎نقل بین شهری فقط با یک تماس !

وانت بار خوش
وانت بار خوش

وانت بار و نیسان بار در محدوده خوش جهت حمل و نقل شهری و بین شهری آسان و سریع وسایل و اثاثیه شما با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تنها با یک تماس در خدمت شما خواهد بود. برای جابجایی اثاثیه و وسایل خود از وانت بار تلفتی خوش استفاده نمایید.

باربری محدوده نیلوفر،شهید قندی
باربری محدوده نیلوفر،شهید قندی

باربری در محدوده نیلوفر،شهید قندی تهران با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط بهترین شرکت باربری تهران با بیش از 30 سال تجربه و رزومه درخشان. کارگر باربری، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان اثاثیه و ماشینهای مجهز اسباب‎کشی، باربری و حمل‎و‎نقل بین شهری فقط با یک تماس !

اتوبار بهشتی
اتوبار بهشتی

اتوبار بهشتی تهران با بیش از 30 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

وانت بار میدان قیام
وانت بار میدان قیام

وانت بار و نیسان بار در محدوده میدان قیام جهت حمل و نقل شهری و بین شهری آسان و سریع وسایل و اثاثیه شما با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تنها با یک تماس در خدمت شما خواهد بود. برای جابجایی اثاثیه و وسایل خود از وانت بار تلفتی میدان قیام استفاده نمایید.

اتوبار فاطمی
اتوبار فاطمی

اتوبار فاطمی تهران با بیش از 30 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و حمل و نقل بین شهری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تنها با یک تماس در خدمت شماست.

وانت بار شرق تهران
وانت بار شرق تهران

وانت بار و نیسان بار در محدوده شرق تهران جهت حمل و نقل شهری و بین شهری آسان و سریع وسایل و اثاثیه شما با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تنها با یک تماس در خدمت شما خواهد بود. برای جابجایی اثاثیه و وسایل خود از وانت بار تلفتی شرق تهران استفاده نمایید.

باربری پیام شمس

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !