نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

شرکت خدمات هوم سرویز

کارگر نظافت منزل نیرویی خدماتی است که تمیزکاری های داخل منزل، راه پله و مشاعات را انجام می دهد. خدمات نظافت منزل از ضروری ترین سرویس ها برای خانواده های شهری است. مشغله زندگی مجال رسیدگی به تمیزکاری های معمول را نمی دهد همچنین پیدا کردن کارگر نظافت منزل نیز بسیار دشوار است.

شرکت خدمات هوم سرویز
شرکت خدمات هوم سرویز

هوم سرویز پیشرو در زمینه خدمات نظافتی داخل منازل​و نظافت مشاعات، جهت رفاه حال خانواده ها سرویس نظافتی ویژه ای را ارائه می دهد. کلیه پرسنل و نیروی خدماتی هوم سرویز دارای گواهی عدم سوء پیشینه و ضمانت نامه می باشند و با برگه ماموریت اعزام می شوند. رضایت کارفرما اولین اصل در ارائه خدمات هوم سرویز برای خدمات فنی و نظافتی است و در صورت رضایت مشتری همواره کارگر ثابتی اعزام خواهد شد. مدیران مجتمع های مسکونی و اداری در همه مناطق تهران می توانند نیروی کاری مورد نظر را در ساعات مختلف درخواست کنند. آسایش و رفاه خانواده ها آرزوی ماست.

انواع خدمات نظافت منزل کدام است ؟

یک شرکت خدماتی نظافتی برای تعرفه‌بندی خدمات نظافت ابتدا نوع نظافت را مشخص کرده و آن‌ها را دسته‌بندی می‌کند . سپس با توجه به عوامل دیگری که در ادامه صحبت خواهد شد خدمات نظافت را قیمت‌گذاری می‌نماید. خدمات نظافت منزل گستره‌ی وسیعی از خدمات را شامل می‌شود که به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

نظافت استاندارد :

این خدمت شامل مرتب کردن خانه، نظافت آشپزخانه، تی کشی و جارو کشیدن کف خانه، نظافت توالت و حمام و همچنین نظافت اتاق‌های خانه میشود. منظور از نظافت منزل، اغلب همین کارهاست.

نظافت دیوار و پنجره‌ها :

این تقاضا برای اواخر سال یا اواخر فصل، بیشتر می‌شود. برخی از کارهای نظافتی نیاز به نیروی مردانه دارد که این نوع نظافت از آن دسته از نظافت‌ها است. ازآنجایی‌که هزینه کارگر نظافت منزل ساعتی محاسبه می‌شود و حداقل مدت‌زمان برای انجام نظافت ۴ ساعت محاسبه‌شده است، اما برای نظافت دیوار و پنجره‌ها به بیش از ۴ ساعت نیاز است بنابراین یک شرکت خدمات نظافتی، ۸ ساعت کار را برای این نوع نظافت در نظر می‌گیرد.

خانه‌تکانی :

از پرطرفدارترین کارهای نظافت در ماه‌های پایانی سال، خانه‌تکانی است. مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای خانه‌تکانی بیش از ۸ ساعت در نظر گرفته‌شده است و حتی گاهی بیش‌تر از این زمان هم طول می‌کشد. اگر مشتری تقاضای شستن مبل و فرش منزل را نیز داشته باشد ممکن است نیاز به دو جلسه مراجعه به منزل مشترک باشد.

پذیرایی از مجالس :

برخی از مشترکین یک شرکت خدماتی نظافتی، برای پذیرایی از مجالس خود، تقاضای چند کارگر نظافت منزل دارند. در این خدمت با توجه به حجم مهمانی از نیروی زن و مرد استفاده می‌شود. کار مربوط به این خدمت شامل پذیرایی از مهمان‌ها، شستن ظروف پذیرایی و درنهایت تمیز کردن منزل است.

نظافت وسایل منزل مثل یخچال، فرش و غیره :

از دیگر کارهایی که شرکت خدماتی نظافتی برای آن نیروی کارآزموده در اختیار دارد، شستن فرش و تمیز کردن لوازم بزرگ و سنگین منزل می‌باشد.

اطلاعات تماس

آدرس : تهران - بلوار کشاورز - جنب خیابان 16 آذر - پلاک 78

خط ویژه : 91001332-021

مطالب مرتبط :
خدمات منزلخدمات نظافت منزلنظافت منزلنظافتچیخدمات نظافتی منزلگارگر نظافت منزل

شرکت خدماتی آریومنشرکت خدماتی و نظافتی آرتا

خدمات نظافت جوانمرد
خدمات نظافت جوانمرد

خدمات نظافت منزل جوانمرد در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت تختی
خدمات نظافت تختی

خدمات نظافت منزل تختی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت حمزه آباد
خدمات نظافت حمزه آباد

خدمات نظافت منزل حمزه آباد در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت فرودگاه مهرآباد جنوبی
خدمات نظافت فرودگاه مهرآباد جنوبی

خدمات نظافت منزل فرودگاه مهرآباد جنوبی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت شهید محلاتی
خدمات نظافت شهید محلاتی

خدمات نظافت منزل شهید محلاتی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت بهجت آباد
خدمات نظافت بهجت آباد

خدمات نظافت منزل بهجت آباد در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت غرب تهران
خدمات نظافت غرب تهران

خدمات نظافت منزل غرب تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت دهکده المپیک
خدمات نظافت دهکده المپیک

خدمات نظافت منزل دهکده المپیک در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

شرکت خدمات هوم سرویز

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !