نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

شرکت کابینت آشپزخانه گرند

شرکت کابینت آشپزخانه گرند با سابقه ای درخشان، بیش از 15 سال است که در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت های آشپزخانه، کمد دیواری و پارتیشن اداری فعالیت میکند.

شرکت کابینت آشپزخانه گرند
شرکت کابینت آشپزخانه گرند

کابینت آشپزخانه گرند

شرکت کابینت آشپزخانه گرند با هدف ارائه محصولات چوبی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد. این مجموعه با گذشت زمان و احساس نیاز مشتریان به محصولات جدید و هم تراز با مدل های مطرح جهان، اقدام به طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک ، پارتیشن های اداری، کمد دیواری و سایر محصولات چوبی نمود.

شرکت کابینت آشپزخانه گرند به دلیل احترامی که برای مصرف کنندگان خود قائل است، مبادرت به تهیه و تأمین بهترین مواد اولیه از شناخته ترین شرکت ها نموده است. انواع متریال های چوب، ام دی اف و صفحات سنگ بکار رفته در محصولات شرکت از برترین تأمین کنندگان داخلی و خارجی تأمین می شود. برای اعمال سلیقه مشتریان، تمامی سفارشات پیش از اجرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و پس از تأیید ایشان، فرآیند تولید آغاز می شود.

امید می رود با پشتکار و تلاشی که پرسنل این مجموعه در راه خدمت گزاری به مشتریان عزیز دارند، شاهد ارائه خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان محترم باشیم.

خدمات قابل ارائه و محصولات

کابینت کلاسیک

ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک تمام چوب و ممبران با بالاترین کیفیت

کابینت مدرن

ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه مدرن تمام ام دی اف ساده و های گلاس با بالاترین کیفیت

صفحات رو کابینتی

تولید و نصب صفحات رو کابینتی سنگ طبیعی، کورین (سنگ مصنوعی)، لترون و MDF

کمد دیواری

شرکت گرند تولید کننده انواع کمد دیواری و ریلی در ابعاد دلخواه مشتری با متریال درجه یک

پارتیشن و میز اداری

طراحی، تولید و نصب پارتیشن اداری، دکوراسیون چوبی اداری و میز اداری

ضمانت کیفیت

کلیه محصولات شرکت اعم از کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون آشپزخانه ، پارتیشن و میز اداری دارای سه سال ضمانت کیفیت است.

شماره تماس: ۲۲۸۸۸۲۳۹ - ۲۲۸۸۸۳۴۲ 

مطالب مرتبط :
کابینت آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهکابینتانواع کابینت آشپزخانهکابینت های ام دی افطراحی کابینت آشپزخانهطراحی دکوراسیون آشپزخانه

کارنو کابینکابینت آکس

کابینت سازی مقدم
کابینت سازی مقدم

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی مقدم تماس بگیرید.

کابینت سازی نیلوفر
کابینت سازی نیلوفر

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی نیلوفر تماس بگیرید.

کابینت سازی حر
کابینت سازی حر

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی حر تماس بگیرید.

کابینت سازی شهرک آزادی
کابینت سازی شهرک آزادی

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی شهرک آزادی تماس بگیرید.

کابینت سازی پارک لاله
کابینت سازی پارک لاله

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی پارک لاله تماس بگیرید.

کابینت سازی مظاهری
کابینت سازی مظاهری

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی مظاهری تماس بگیرید.

کابینت سازی شکوفه جنوبی
کابینت سازی شکوفه جنوبی

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی شکوفه جنوبی تماس بگیرید.

کابینت سازی نبرد
کابینت سازی نبرد

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی نبرد تماس بگیرید.

شرکت کابینت آشپزخانه گرند

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !