نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

باربری و حمل پیانو

پیانو‎ها یک وسیله حساس و معمولا گرانقیمت هستند که برای جابجایی آنها نیاز به کارگران خبره و حرفه ای خواهید داشت. نشان سپید یاس راهنمای شما در انتخاب بهترین شرکت حمل پیانو خواهد بود !

باربری و حمل پیانو
باربری و حمل پیانو

بدون نگرانی و استرس حمل پیانو های خود را به یک شرکت متخصص و حرفه‎ای سپرده تا پیانوی شما سالم و بدون خسارت به مقصد برساند !

هزینه حمل پیانو

  • وزن : هر چه دستگاه بزرگتر و سنگینتر باشد معمولا هزینه بیشتری را شامل میشود
  • قیمت دستگاه : دستگاه های قدیمی و گرانبها با دلیلی که توضیح داده شد دارای بیمه نامه و هزینه حمل بیشتری خواهند بود
  • تعداد طبقات : کاملا طبیعی است که هر چه تعداد طبقات جابجایی بیشتر باشد هزینه حمل پیانو بیشتر خواهد بود
  • شرایط جابجایی : استفاده از آسانسور، راه پله های تنگ یا باز و ... نیز میتواند در تخمین هزینه نقش داشته باشند

معرفی بهترین شرکتهای حمل پیانو

اتوبار هدف بار تهران

حمل پیانو با برترین و مجربترین شرکت باربری تهران - 100% تضمینی و با تعرفه ارزان

اتوبار طلایی تهران

حمل پیانو با قیمت مناسب : حمل و جابجایی انواع وسایل سنگین و حساس نظیر پیانو با قیمت مناسب و با دقت و حساسیت بسیار بالا توسط اتوبار و باربری طلایی تهران انجام میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار طلایی تهران تماس حاصل نمایید.

باربری کاج تهران

اتوبار کاج جهت حمل و نقل و باربری پیانو کادری مجرب از کارگران و پرسنل بسته بندی پیانو را در اختیار دارد. کیفیت بالا، تضمین وسیله حمل شونده و قیمت مناسب.

باربری VIP

حمل و جابجایی انواع پیانو با بهترین بسته بندی همراه با کادر مجرب و متخصص حمل پیانو در تهران.

مطالب مرتبط :
حمل پیانوباربری پیانوجابجایی پیانوباربری تخصصی پیانوحمل تخصصی پیانه

کارگر باربریوانت بار تلفنی تهران

اتوبار تکبار تهران
اتوبار تکبار تهران

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری با قیمت ارزان و مناسب و کیفیت عالی را از اتوبار تکبار تهران بخواهید . خدمات باربری و اسباب کشی در تهران با سریعترین متدهای روز دنیا و تجهیزات کامل اسباب کشی

زیبا بار
زیبا بار

بهترین باربری تهران با ماشین های مدرن حمل اثاثیه منزل و اداری و همچنین پرسنل و کادر اسباب کشی کاردان و متعهد فقط برازنده زیبا بار تهران است چون یک اسباب کشی مطمئن و توام با آرامش نیازمند تجربه و تخصص و امکانات کامل و مدرن میباشد و شما با یک تماس به آسانی به آن دست خواهید یافت !

باربری کاج تهران
باربری کاج تهران

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن آماده ارائه برترین خدمات اسباب‎کشی در تهران و باربری شهری است. اتوبار کاج نماد تخصص و مشتری مداری

اتوبار هدف بار
اتوبار هدف بار

باربری هدف بار تهران به عنوان یکی از شرکتهای حمل و نقل شهری و اتوبار در تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه میباشد و تحت نظارت کامل باربری بزرگ شمیرانات تهران فعالیت مینماید. هدف ما در این مجموعه توسعه و گسترش خدمات به کلیه نقاط تهران همراه با حفظ کیفیت و رعایت تمامی اصول حرفه ای و مشتری مداری است.

موسسه اتوبار کرمان
موسسه اتوبار کرمان

اتوبار کرمان یک موسسه حمل و نقل و باربری معتبر و خوشنام در شوش است که خدمات حمل خرده بار و ارسال مرسولات و همچنین خدمات باربری دربستی ارائه مینماید.

باربری VIP
باربری VIP

شرکت حمل و نقل و باربری VIP تهران با بیش از 30 سال تجربه آماده ارائه برترین سرویس باربری شهری به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. با ما تماس بگیرید تا تفاوت در خدمات را احساس کنید

باربری طلایی تهران
باربری طلایی تهران

باربری طلایی تهران بهترین و مجهزترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران - اسباب کشی آسان، سریع، مطمئن و بی دردسر را با اتوبار طلایی تهران تجربه کنید

باربری پیام شمس
باربری پیام شمس

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت تماس با باربری پیام شمس فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. سایر شماره تلفنهای مندرج در سایت ارتباطی با باربری پیام شمس ندارند.

باربری و حمل پیانو

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !