نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

خدمات نظافت اشراقی

خدمات نظافت منزل اشراقی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت کار بسیار بالا توسط بهترین شرکت خدمات منزل تهران ارائه میشود. برای نظافت داخل منزل ، راهرو و پله ها ، حیاط و پارکینگ با ما تماس بگیرید.

خدمات نظافت اشراقی
خدمات نظافت اشراقی

زندگی شلوغ و پرمشغله امروزی باعث شده است برخی از کارها از جمله نظافت منزل و آپارتمان طاقت فرسا شود و یا وقت مناسبی برای انجام آن نداشته باشید بنابراین اگر برای نظافت خانه زمان کافی ندارید و یا برای انجام آنها نیاز به کمک دارید ، شرکت خدمات منزل اشراقیبا اعزام نیروی خانم و آقا ، همه امور مربوط به نظافت و تمیزکاری را انجام میدهد.

همچنین ممکن است استفاده از نظافتچی به صورت موردی باعث بروز مشکلاتی شود اما خدمات منزل در اشراقی با کادری مطمئن و نیروی کار با اخلاق و وظیفه شناس بدون اتلاف وقت ، آماده خدمت گزاری میباشد.

تیم خدمات منزل اشراقی در هر زمان و به بهترین شکل ممکن آماده ارائه خدمات به شرح ذیل است:

  • انجام امور مربوط به خانه تکانی (شست و شوی دیوار و پنچره ها و نصب پرده ها و نظافت کابینت و کمد ها و ... )
  • جارو ،گردگیری و جابه جایی لوازم منزل
  • تمیز کاری آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی
  • نظافت انباری ، حیاط ، پارکینک ، پشت بام و راه پله های ساختمان

خدمات نظافت منزل

خدمات نظافت منزل اشراقیبه صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه ارائه میشود. توجه کنید که حتما زمان اعزام نیروی خدماتی را از قبل معین کنید تا هنگام مراجعه در منزل حضور داشته باشید . همچنین مراحل کار ، نحوه تمیز کاری و این که نظافت کدام قسمت مهم تر است را مشخص سازید. چنانچه در ابتدای کار، از نیرو اعزامی رضایت نداشتید در مورد جابه جایی ایشان با شرکت هماهنگ کنید. علاوه بر نظافت منزل ، خدمات نظافتی برای دفتر کار ، شرکت و یا ساختمان های اداری نیز وجود دارد.قیمت خدمات نظافت منزل به نوع نظافت ، حجم کار و تعداد طبقات و تعداد نیروی اعزامی بستگی دارد و به صورت ساعتی محاسبه میشود.

باید گفت که استفاده از خدمات نظافت منزل اشراقی ، فوایدی هم دارد :

پیدا کردن آسان و راحت نظافتچی های مطمئن و حرفه ای ،

صرفه جویی در زمان برای تمیزکاری با نیروی نظافتی بیشتر و متخصص ،

و همچنین صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده و هزینه ها از مزایایی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت.

خدمات نظافت منزل

خدمات نظافت منزل گیشا به طور مدارم نظاره گر عملکرد کارکنان و گارگران خود میباشد تا بتواند هرچه بیشتر اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.ما قدردان اعتماد شما مشتریان گرامی هستیم و خواهیم بود و بدین منظور کوشش میکنیم بهترین خدمات و پرسنل حرفه ای نظافت منزل را ارائه نماییم.

مطالب مرتبط :
خدمات نظافت منزلخدمات نظافت منزل اشراقیخدمات نظافت اشراقینظافت منزل اشراقیتعرفه خدمات نظافت منزلاشراقی

خدمات نظافت زاهد گیلانیخدمات نظافت دهقان

شرکت خدماتی و نظافتی آرتا
شرکت خدماتی و نظافتی آرتا

شرکت خدماتی آرتا ، با استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در امر نظافت آسودگی خیال شما را از انجام درست کار راحت می سازد. با یکبار استفاده از خدمات متخصصین نظافتی ما تفاوت را احساس خواهید کرد.

شرکت خدماتی پارلاک
شرکت خدماتی پارلاک

شرکت خدماتی نظافتی پارلاک با هدف انجام خدمات نظافت منزل ، نظافت محل کار و نظافت مشاعات، با اعزام نیروهای آموزش دیده و مجرب خانم و آقا در این امر کمک حال شما عزیزان باشد.

شرکت خدماتی آریومن
شرکت خدماتی آریومن

نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت شرکت و نظافت راه پله و پارکینگ و مشاعات، نظافت ساختمان و مجتمع های مسکونی و تجاری در تمام مناطق تهران به صورت صد در صد تضمینی با پشتیبانی 24 ساعته.

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال
شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با استفاده از افراد مجرب، متخصص و مطمئن آماده ارائه کلیه خدمات نظافت منزل و محل کار در سراسر تهران میباشد.

شرکت خدماتی پاک اندیشان
شرکت خدماتی پاک اندیشان

شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان با 7 سال سابقه درخشان تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

شرکت خدماتی نظافتی تمیزیار
شرکت خدماتی نظافتی تمیزیار

شرکت خدماتی نظافتی تمیزیار در زمینه خدمات رسانی به هموطنان عزیز در زمینه نظافت منازل و ادارت و شرکت ها و همچنین پذیرایی از جشن های شما با نیروی های کاملا آموزش دیده و متخصص و منظبط می باشد. با اطمینان کامل , نظافتچی خود را از ما بخواهید.

شرکت خدمات نظافت مهام پاک
شرکت خدمات نظافت مهام پاک

شرکت خدمات نظافتی مهام پاک، با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، در چندین شعبه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، آماده ی ارائه انواع خدمات به همشهریان عزیز است.

شرکت خدمات نظافتی پارسیان
شرکت خدمات نظافتی پارسیان

نظافت منزل در تهران بدون شک یک کار پرزحمت است و زمان زیادی را هم شامل می­‌شود. انجام این کار به تنهایی، ممکن است در زندگی کاری بی قرار و شلوغی که وجود دارد، همیشه امکانپذیر نباشد.نیروی های نظافت منزل در تهران برای نظافت منزل در اسرع وقت و با توجه به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

خدمات نظافت اشراقی

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !