نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

وانت بار چیتگر جنوبی

وانت بار و نیسان بار در محدوده چیتگر جنوبی جهت حمل و نقل شهری و بین شهری آسان و سریع وسایل و اثاثیه شما با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تنها با یک تماس در خدمت شما خواهد بود. برای جابجایی اثاثیه و وسایل خود از وانت بار تلفتی چیتگر جنوبی استفاده نمایید.

وانت بار چیتگر جنوبی
وانت بار چیتگر جنوبی

وانت بار چیتگر جنوبی

وانت بار یک وسیله سریع، سبک و کم هزینه برای جابجایی حجم نسبتا کوچکی از وسایل و لوازم است که کاربردهای خاص خود را دارد. اکثر ما تجربه استفاده از این وسیله را داشته ایم. یکی از کاربردهای مهم وانت بار استفاده در اسباب کشی در کنار ماشین های بزرگتر است.

معمولا برای اسباب کشی منزل، ادارات و غیره، از ماشین های باربری بزرگ (مسقف- روباز) مانند کامیون، خاور، با گنجایش بار نسبتا زیاد استفاده می شود. اما گاهی برای حمل و نقل وسایل کوچک و یا کم تعداد، به وانت بار نیازمندیم. هزینه کمتر، چابکی و سرعت بالا مهمترین دلایل استفاده از وانت بار است.

ویژگیهای وانت بار

  • سرعت در حمل و نقل اثاثیه و وسایل جا مانده از بار اصلی
  • هزینه کمتر نسبت به سایر وسائط نقلیه بزرگ
وانت بار تهران

وانت بار چیتگر جنوبی، بهترین گزینه برای جابجایی اثاثیه و وسایل شما، با کمترین هزینه در کمترین زمان میباشد. علاوه بر آن وانت بار چیتگر جنوبی، خدمات باربری را از مبدا تهران به سایر شهرستان نیز ارائه مینماید. هزینه وانت بار چیتگر جنوبی با توجه به عواملی همچون مسافت، محدوده، تعداد کارگر باربری و همچنین نوع و میزان بار متغیر است.

خدمات وانت بار تلفنی تهران

  • اعزام وانت بار همراه با راننده مجرب و وسایل مورد نیاز برای بار زدن و بستن محکم اسباب و اثاثیه
  • وانت بار سرپوشیده یا کابین دار برای حمل اثاثیه خاص و شرایط آب و هوایی بارانی
  • اعزام نیروی کار ماهر جهت حمل و جابجایی لوازم و اثاثیه
  • وانت بار، نیسان بار، وانت پراید و ... برحسب نیاز مشتریان
وانت بار تلفنی

در صورتیکه تمایل دارید وسایل و لوازم محل کار و یا اثاثیه منزل خود را با استفاده از وانت بار حمل و جابجا کنید، می توانید با وانت بار چیتگر جنوبی تهران تماس حاصل نمایید. اپراتورهای وانت بار تهران آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

آخرین تعرفه وانت بار تهران را از ما بخواهید.

بهترین وانت بار منطقه 21 تهران

مطالب مرتبط :
وانت بار چیتگر جنوبیشرکت وانت بار چیتگر جنوبیوانت بار در چیتگر جنوبیوانت بار تلفنیوانت باروانت بار محدوده چیتگر جنوبیچیتگر جنوبی

وانت بار چیتگر شمالیوانت بار ویلا شهر

ظریف بار
ظریف بار

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ، حمل وسایل منزل در هنگام جابجایی خانه میباشد. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری ظریف بار، کار سختی است.

باربری پیام شمس
باربری پیام شمس

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت تماس با باربری پیام شمس فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. سایر شماره تلفنهای مندرج در سایت ارتباطی با باربری پیام شمس ندارند.

موسسه اتوبار کرمان
موسسه اتوبار کرمان

اتوبار کرمان یک موسسه حمل و نقل و باربری معتبر و خوشنام در شوش است که خدمات حمل خرده بار و ارسال مرسولات و همچنین خدمات باربری دربستی ارائه مینماید.

دنابار
دنابار

اتوبار دنا متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان حمل و نقل مجهز و مدرن آماده خدمترسانی به همشهریان عزیز تهران در کلیه مناطق 22 گانه تهران میباشد.

اتوبار هدف بار
اتوبار هدف بار

باربری هدف بار تهران به عنوان یکی از شرکتهای حمل و نقل شهری و اتوبار در تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه میباشد و تحت نظارت کامل باربری بزرگ شمیرانات تهران فعالیت مینماید. هدف ما در این مجموعه توسعه و گسترش خدمات به کلیه نقاط تهران همراه با حفظ کیفیت و رعایت تمامی اصول حرفه ای و مشتری مداری است.

باربری وطن
باربری وطن

باربری وطن یکی از بزرگترین شرکت‎های حمل و نقل و باربری بین شهری است که دفاتر و شعبات متعددی در سراسر کشور دارد و بطور روزانه حجم بسیار زیادی بار از بارهای بزرگ تا خرده بار و سربار را به حمل و به مقصد میرساند.

باربری جهانگیر
باربری جهانگیر

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت برقرای تماس با شرکت باربری جهانگیر فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.سایر شماره تلفنهای مندرج در این وب سایت ارتباطی با باربری جهانگیر ندارد. لطفا سایر خطوط را اشغال نفرمایید/

باربری شاهین
باربری شاهین

بازدید کننده گرامی لطفا دقت نمایید! جهت برقرای تماس با شرکت باربری شاهین فقط با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و از تماس با سایر شماره تلفن های مندرج در این وب سایت خودداری نمایید

وانت بار چیتگر جنوبی

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !