نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

کابینت سازی منطقه 1 تهران

آشپزخانه ای مدرن و زیبا با دسترسی مناسب به لوازم و امکانات آن میتواند آَشپزی را بسیار لذت بخش و آسان کند.لذا کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، همواره اهمیت بسیاری داشته است. برای بهترین طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، با کابینت سازی منطقه 1 تهران تماس بگیرید.

کابینت سازی منطقه 1 تهران
کابینت سازی منطقه 1 تهران

کابینت و دکوراسیون آشپزخانه

طراحی و نصب کابینت آشپزخانه اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی یک خانه زیبا و مدرن دارد. امروزه برای کابینت آشپزخانه ها، از چوب های ام دی اف با روکش های متفاوت استفاده میشود که علاوه بر مزایا خاص خود، بسیار زیبا هستند و استفاده از آنها همانند هایگلاس، ممبران و... به دلیل کیفیت، کارایی، زیبایی، تنوع در طرح و رنگ، بیش از کابینت فلزی و چوبی دیگر رایج است. از طرفی با توجه به ویژگی ها و مزایای آنها هزینه مقرون به صرفه تری نیز دارند. اما همیشه جنس و کیفیت چوب مستلزم داشتن آشپزخانه زیبا و کاربردی نخواهد بود.

طراحی جایگیری کابینت های آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آن، برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و استفاده راحت از فضای آزاد آن، اهمیت بسزایی دارد. بسیاری از ساختمان های مسکونی، معماری اصولی ندارند، لذا اغلب آشپزخانه های منازل دارای فضا، نورگیر، نقشه لوله کشی آب، گاز و برق استانداردی نیستند و طراحی کابینت برای آن دشوار است.

انواع کابینت MDF

گروه کابینت سازی منطقه 1 تهران، با سال ها فعالیت در طراحی، ساخت و نصب کابینت های آشپزخانه ام دی اف و هایگلاس در منطقه 1 تهران تجارب بسیاری در این زمینه کسب کرده است و با توجه به فضای آشپزخانه و سلیقه مشتریان خود، بهترین دکوراسیون و نصب کابینت آشپزخانه را اجرا میکند.

ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره گیری از طرح های نوین کابینت سازی برای استفاده بهتر و راحت تر فضاهای کنج و پرت، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه شما را با استحکام و کیفیت بالا انجام خواهیم داد.

طرااحی کابینت آشپزخانه

هزینه ساخت و نصب کابینت

هزینه ساخت و نصب کابینت به عواملی همچون جنس کابینت، متراژ آشپزخانه، تعداد طبقات و قفسه های کابینت، موقعیت آشپزخانه بستگی دارد. بسیاری از آپارتمان های منطقه 1 تهران، استاندارد های ذکر شده را ندارند، بنابراین با مشخص بودن هر یک از موارد، قیمت مشخصی را توافق خواهیم کرد و زمان تحویل کار نیز معین خواهد شد.

زمان ساخت و نصب کابینت

زمان تحویل کار نیز به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت. بیش از ساخت کابینت ها، طراحی و نصب آن زمان زیادی را میطلبد و معمولا آشپزخانه های کوچک بیش از آن چیزی که به نظر میرسد به طول می انجامد. با این حال گروه کابینت سازی منطقه 1 تهران میکوشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام برساند.

کابینت سازی منطقه 1 تهران - کابینت سازی منطقه 1 تهران :

تلفن کابینت سازی تهران

تماس با کابینت تهران : 22135108

مطالب مرتبط :
کابینت سازی منطقه 1نصب کابینت منطقه 1 تهرانکابینت منطقه 1 تهراندکوراسیون آشپزخانه منطقه 1منطقه 1 تهران

بنزوئیک اسیدکابینت سازی منطقه 2 تهران

شرکت کابینت آشپزخانه گرند
شرکت کابینت آشپزخانه گرند

شرکت کابینت آشپزخانه گرند با سابقه ای درخشان، بیش از 15 سال است که در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت های آشپزخانه، کمد دیواری و پارتیشن اداری فعالیت میکند.

کارنو کابین
کارنو کابین

طراحی دکوراسیون آَشپزخانه بویژه آشپزخانه های کوچک کار نسبتا دشواری است. کارنو کابین با مجرب ترین تیم طراحی و اجرا کابینت با بیش از ۲۶ سال تجربه کاری آماده خدمت رسانی به شماست تا بهترین فضا را برای آشپزخانه شما ایجاد نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی آذینگر
طراحی و دکوراسیون داخلی آذینگر

گروه آذینگر با اتکا بر تجربه خود از سال 1384 با همکاری جمعی از متخصصین و کارشناسان در حوزه دکوراسیون و معماری کار خود را شروع کرده است و در اجرای دکوراسیون اعم از دکوراسیون منزل، اداری، رستوران، بانک و سایر فضاهای اداری، آموزشی و کاری فعالیت میکند.

کابینت آکس
کابینت آکس

گروه دکوراسیون کابینت آکس، با بهره مندی از دانش هنری و صنعتی در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و استفاده از بهترین متریال، آماده اجرای انواع دکوراسیون چوبی آشپزخانه، کمد دیواری و ... میباشد.

نوین کابین
نوین کابین

نوین کابین با ۲۰ سال تجربه مستمر در ساخت و تولید انواع دکوراسیون داخلی کابینت های خانگی، صنعتی و آزمایشگاهی و با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و کارگران زحمت کش و پر تلاش خود بهترین دکوراسیون کابینت را برای استفاده شما عزیزان ارائه مینماید.

گروه کابینت و دکوراسیون گریت
گروه کابینت و دکوراسیون گریت

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی میباشد.

کابینت استوک آریا
کابینت استوک آریا

گروه کابینت استوک آریا طراحی، ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه ممبران، های گلاس و ام دی اف(Mdf) را بر اساس نظر و سلیقه مشتریان گرامی و بر اساس آخرین متد روز اجرا میکند.

تهران کابینت
تهران کابینت

تهران کابینت دارای 10 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی، تولید و اجرای کابینت آشپزخانه ام‌دی‌اف، های‌گلاس، ممبران، پولیشی، کمد دیواری و فروش کابینت آماده نصب و پیش‌ساخته در تهران و کرج میباشد.

کابینت سازی منطقه 1 تهران

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !