نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

کارتن اسباب کشی

خرید کارتن مخصوص اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه با قیمت مناسب و ارزان + لوازم و تجهیزات نظیر چسب و سلفون و بابل رپ

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

فروش انواع کارتن اسباب کشی

اتوبار و باربری زیبابار تهران به عنوان یک شرکت تخصصی اسباب کشی تمامی آنچه که برای بسته بندی اثاثیه خود نیاز دارید را فراهم آورده است. انواع کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف و با ضخامت مناسب برای پکیج اثاثیه با ارزان ترین قیمت ممکن

محصولات مورد نیاز برای اسباب کشی

  • کارتن اسباب کشی 5 و 7 لایه
  • کارتن رگال دار برای حمل البسه
  • نایلون حبابدار برای جلوگیری از ضربه
  • سلفون، چسب پهن و سایر ملزومات اسباب کشی

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

علاوه بر فروش تجهیزات مورد نیاز برای اسباب کشی، جهت رزرو کامیون و سایر سرویس های باربری و حمل اثاثیه در تهران و همچنین بسته بندی اثاثیه منزل با شماره تلفن 1720 تماس بگیرید.

تلفن باربری

تماس با باربری تهران : 1720

مطالب مرتبط :
کارتن اسباب کشیکارتن بسته بندی اثاثیهخرید کارتنخرید کارتن اسباب کشیکارتن اسباب کشی ارزان

چیلرکولر گازی هایسنس 12000

دنابار
دنابار

اتوبار دنا متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان حمل و نقل مجهز و مدرن آماده خدمترسانی به همشهریان عزیز تهران در کلیه مناطق 22 گانه تهران میباشد.

اتوبار تکبار تهران
اتوبار تکبار تهران

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری با قیمت ارزان و مناسب و کیفیت عالی را از اتوبار تکبار تهران بخواهید . خدمات باربری و اسباب کشی در تهران با سریعترین متدهای روز دنیا و تجهیزات کامل اسباب کشی

موسسه اتوبار کرمان
موسسه اتوبار کرمان

اتوبار کرمان یک موسسه حمل و نقل و باربری معتبر و خوشنام در شوش است که خدمات حمل خرده بار و ارسال مرسولات و همچنین خدمات باربری دربستی ارائه مینماید.

ظریف بار
ظریف بار

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ، حمل وسایل منزل در هنگام جابجایی خانه میباشد. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری ظریف بار، کار سختی است.

باربری VIP
باربری VIP

شرکت حمل و نقل و باربری VIP تهران با بیش از 30 سال تجربه آماده ارائه برترین سرویس باربری شهری به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. با ما تماس بگیرید تا تفاوت در خدمات را احساس کنید

باربری شمیرانات
باربری شمیرانات

باربری شمیرانات به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین باربری های شمال تهران و شمیرانات خدمات ویژه و منحصر بفرد اسباب کشی در تهران را با قیمتی بسیار مناسب ارائه میدهد.

زیبا بار
زیبا بار

بهترین باربری تهران با ماشین های مدرن حمل اثاثیه منزل و اداری و همچنین پرسنل و کادر اسباب کشی کاردان و متعهد فقط برازنده زیبا بار تهران است چون یک اسباب کشی مطمئن و توام با آرامش نیازمند تجربه و تخصص و امکانات کامل و مدرن میباشد و شما با یک تماس به آسانی به آن دست خواهید یافت !

باربری کاج تهران
باربری کاج تهران

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن آماده ارائه برترین خدمات اسباب‎کشی در تهران و باربری شهری است. اتوبار کاج نماد تخصص و مشتری مداری

کارتن اسباب کشی

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !