نشان سپید یاس

معرفی شرکتها و برندها - خدمات و محصولات

نشان سپید یاس

کولر گازی هایسنس 12000

کولرهای گازی هایسنس 12000 در دو مدل HRH-12TQ و HRH-12TQ به بازار معرفی شده اند که از لحاظ فنی تفاوتهایی با یکدیگر دارند که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد.

کولر گازی هایسنس 12000
کولر گازی هایسنس 12000

معرفی کولر گازی هایسنس 12000

کولر گازی هایسنس 12000در دو مدل HRH-12TQ و HRH-12TQ از محصولات کمپانی مطرح هایسنس است که با دو عملکرد سرمایش و گرمایش، امکان استفاده از آن در تمام فصول وجود دارد.

اسپلیت 12000 هایسنس با ظرفیت حدودا 12000 است که این عدد بیانگر میزان سرمادهی اسپلیت در واحد زمان است. کولر گازی هایسنس 12000 اسپلیت دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. یونیت خارجی وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی دارد، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند.

کمپرسور این اسپلیت از نوع روتاری است. کمپرسورهای روتاری با چرخش 360 درجه‌ی پروانه، هوا را فشرده می‌کنند و سپس هوا با فشار زیاد از کمپرسور خارج می‌شود.

کولر گازی 12000 هایسنس دارای ویژگی های بسیاری است که سبب شده قیمت این محصول نسبت به دیگر محصولات کمی گرانتر باشد. ظرفیت سرمایش این کولر گازی در حدود 11942 BTU/hr است و با 5.8 آمپر مصرف برق مناسبی را داراست.

رده انرژی این کولر گازی A است که بسیار مقرون به صرفه و از لحاظ زیست محیطی عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

خرید کولر گازی هایسنس 1200 از فروشگاه تهویه مطبوع نظریان

مطالب مرتبط :
کولر گازی هایسنس 12000کولر گازی هایسنسخرید کولر گازیخرید کولر گازی هایسنساسپلیت هایسنس 12000

کارتن اسباب کشیبسته بندی ولنجک

اواپراتک
اواپراتک

اواپراتور دستگاهی است که در آن یک ماده شیمیایی در حالت مایع طی یک فرایند به حالت گاز یا بخار تبدیل می شود. محصول مطلوب در این فرایند بسته به شرایط، می تواند مایع تغلیظ شده و یا بخار تشکیل شده از محلول باشد.

نسیم سرد آرارات
نسیم سرد آرارات

نسیم سرد آرارات : صنایع برودتی نظریان در زمینه تولید سردخانه ،چیلر ،پکیج و یخچال های صنعتی بیش از چهل سال قبل شروع به فعالیت نموده است که هم اکنون نیز در زمینه تولید چیلر تراکمی، اواپراتور و کندانسور آبی ، درب های کشوئی و لولائی مدرن سردخانه با نام تجاری SHAVDOOR فعالیت دارد.

پایدار تهویه بام
پایدار تهویه بام

تهویه بام افتخار دارد به پشتوانۀ بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه تهویه مطبوع، و عرضه با کیفیت ترین محصولات تهویه مطبوع با بالاترین راندمان و دوستدار محیط زیست، نقشی سازنده و ثمر بخش در جهت ارتقاء سطح کیفی این صنعت ایفا نماید .

صنایع فولاد نظریان
صنایع فولاد نظریان

فولاد نظریان ارائه دهنده برترین خدمات و مشاوره دز زمینه فولاد آلیاژی و تامین کننده انواع فولاد آلیاژی : سردکار، گرمکار، سمانته، ساختمانی و ...

صندوق نسوز رخ
صندوق نسوز رخ

گروه صنعتی صندوق نسوز رخ اولین و تنها تولید کننده قفل رمز در ایران توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص وبکارگیری دانش وفناوری روز دنیا کیفیت،ایمنی و دقت محصولات خود را در طی 30 سال افزایش داده بطوریکه امروز این شرکت قادر است قفلهای رمزی را تولید نماید که قابل رقابت با انواع قفلهای خارجیست.

تهویه مطبوع نظریان
تهویه مطبوع نظریان

صنایع برودتی نظریان در زمینه تولید سردخانه ،چیلر ،پکیج و یخچال های صنعتی بیش از چهل سال قبل شروع به فعالیت نموده است که هم اکنون نیز در زمینه تولید چیلر تراکمی، اواپراتور و کندانسور آبی ، درب های کشوئی و لولائی مدرن سردخانه با نام تجاری SHAVDOOR فعالیت دارد.

ماشین سازی ممتاز
ماشین سازی ممتاز

ماشین سازی ممتاز با بیش از پنجاه سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های سنگبری ( دستگاه برش سنگ ) و با رزومه درخشان یکی از معتبرترین کارگاه های تولید ماشین آلات سنگبری در ایران است که محصولات خود را با برترین کیفیت ممکن به بازارهای داخلی و خارجی عرضه مینماید.

کولر گازی هایسنس 12000

با نشان سپید یاس در فضای مجازی دیده شود !